۹ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰

معاون رئیس جمهور مطرح کرد؛

تلاش دولت جهت کنترل نقدینگی و تورم/حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود

تلاش دولت جهت کنترل نقدینگی و تورم/حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود

دماوند- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت از ابتدا برای کنترل نقدینگی و تورم بوده است گفت: دولت دوراندیشی کرده و حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی شامگاه پنجشنبه در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و حومه از توابع دماوند با بیان اینکه امروز با تمام توان باید از داشته‌ها و ارزش‌هایمان دفاع کنیم اظهار داشت: بصیرت برای بانوان امروزی یک ضرورت است و مردان نیز باید آنان را در صف مقدم این جنگ یاری کنند.

خزعلی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ نرم است گفت: امروز با نوعی از جنگ افروزی مواجه هستیم که خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند، اگر دشمن در خانه‌ها وارد شد و توانست از درون به ما حمله کند، ذلت و حقارت را باید بپذیریم.

معاون رئیس جمهور عنوان داشت: هم اکنون شاهد این هستیم که نیزه‌ها و تیرهای دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما آماده، اما ایستاده‌ایم و نمی‌ترسیم و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت تورم در کشور بیان داشت: در یک سال گذشته، کشورهای همسایه ایران همچون ترکیه تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفته بود، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل کند و ارز ترجیحی را حذف کرد تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند و باید بگوییم دولت دوراندیشی کرده و حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.

کد خبر 5668467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      ارز نیمایی الان شده ارز ترجیحی، تا زمانی که نرخ ارز تک نرخی نشود با مشکل ارز ترجیحی و آسیب های آن مواجه خواهیم بود، دولت قبل هم نمی خواست ارز ترجیحی ایجاد کند اما چند نرخی بودن ارز باعث ایجاد ارز ترجیحی میشود، ارز ترجیحی حذف نشده از 4200 شد 28500
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      اره چقدرم که نفع بردیم و وضعمون بهتر شده الان